4 weken Thailand - Reisverslagen van Evy Strootman - WaarBenJij.nu 4 weken Thailand - Reisverslagen van Evy Strootman - WaarBenJij.nu

4 weken Thailand

De eerste uitdaging is een vliegreis van ruim 12 uur lang overleven. Alleen. Maar dat is nog maar het begin! De eerste week is een introductieweek, waar ik de Thaise cultuur, taal en de eetgewoontes leer kennen (kookcursus!). Deze week ben ik in Sangburi. De week erna is een optieweek die officieel nog gekozen moet worden, maar mijn voorkeur gaat nu natuurlijk uit naar het olifanten verzorgen. Dit is in Umphang bij de westelijke grens van Noord-Thailand. Voordat ik dan naar Koh Tao afreis voor de laatste twee weken is Bangkok aan de beurt, waar in 2 dagen de stad ontdekt kan worden. Daarna is het tijd om het zogeheten paradijs op te zoeken... Op Koh Tao ga ik onder andere een duikcursus volgen en ook de full moon party op Koh Pangang staat op het programma (ja zeker). Voor meer details:
http://www.xtreme-gap.nl/trip/xtreme-thailand-experience/

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Dag Thailand...

15 April 2014

Triggerfish-attack plus Full Moon overleefd - YOLO

10 April 2014

Soms komen dromen uit

07 April 2014

Van backpack-zwerver-bestaan naar duikersparadijs

04 April 2014

Diepte- en hoogtepunt op een dag
Evy

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9664

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 04 Augustus 2014

Solar Weekend

22 Maart 2014 - 19 April 2014

4 weken Thailand

Landen bezocht: