12,5 uur voor vertrek - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Evy Strootman - WaarBenJij.nu 12,5 uur voor vertrek - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Evy Strootman - WaarBenJij.nu

12,5 uur voor vertrek

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

22 Maart 2014 | Nederland, Klundert

Adrenaline te veel, ik kan nog niet slapen. Door de reis van morgen maar ook zeker door een fantastische avond bij Beyoncé in Antwerpen, samen met Maartje.

Maar nu... Nog een nachtje slapen in mijn eigen allerfijnste bed. Graag wil ik hier iedereen bedanken voor de lieve kaartjes, berichtjes, hugs, etentjes en bezoekjes van de afgelopen dagen! Het is een prettig idee dat al die mensen aan me denken komende weken. En dat ze er ook weer zijn als ik terug kom... Dat maakt dat ik morgen met een big smile dat vliegtuig instap. Maar ik dek me nu meteen maar even in voor dat momentje op Schiphol, waarbij ik mijn lieve pa en ma achter me laat, en alleen verder ga. <3

  • 22 Maart 2014 - 05:45

    Corrie Leijten:

    Goeie reis Evy, onze Belgische vrienden zijn daar pas geweest en het is erg mooi. Veel plezier.

  • 22 Maart 2014 - 06:13

    Linda:

    Die spanning hoort natuurlijk, heerlijk! Hihi. Goede reis, wees op je hoede en t belangrijkste: geniet!
    Xxx

  • 22 Maart 2014 - 07:52

    Angela:

    Een hele goede reis. Veel plezier daar. Zal vast een onvergetelijke ervaring worden. X

  • 22 Maart 2014 - 08:25

    Daf Stroot :

    Kijk nu al uit naar jouw verslagen vanuit Thailand. Zo leuk om te lezen!
    Veel succes straks (met de traantjes) en een goede reis!
    Stroot: enjoy!!! X

  • 22 Maart 2014 - 08:55

    Anita:

    Lieve friend, superspannend natuurlijk, jouw avontuur gaat bijna beginnen!
    Ontdek, geniet, be safe en tot 19 april xxxxxx ons

  • 22 Maart 2014 - 09:34

    Irene:

    Evy! Heel veel plezier en vooral geniet ervan! Tot snel x

  • 22 Maart 2014 - 10:20

    Linda Roovers:

    Eef! Geniet er van, je gaat een fantastische tijd tegemoet! Ik ben heel benieuwd naar te tips, hoewel ons lijstje al aardig vol is ;-)
    Sterkte met die lange vlucht ;-) Xx

  • 22 Maart 2014 - 10:26

    Rob:

    Evy,
    Geniet er van! Goeie reis en we volgen je van hier hoor!!

  • 22 Maart 2014 - 11:50

    Tante Erika:

    Veel plezier!! Kijk goed uit maar ga vooral genieten!!! XXX

  • 22 Maart 2014 - 12:04

    Lasse:

    Veel plezier Evy :)

  • 22 Maart 2014 - 13:06

    Moeders Corien:

    Lief kind uitgezwaaid op Schiphol,dikke Familieknuffel gegeven en dan verdwalen paps en mams hopeloos waar stond die auto ook al weer? Hoop dat evy een beter richtingsgevoel heeft als wij....GO Girl !!!!!Xxx

  • 22 Maart 2014 - 14:10

    Jos, Heddy, Anne En Nina:

    Heel veel plezier, Evy. Geniet van deze prachtige reis!
    We zullen je verhalen volgen. Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 9677

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 04 Augustus 2014

Solar Weekend

22 Maart 2014 - 19 April 2014

4 weken Thailand

Landen bezocht: