Dag Thailand... - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Evy Strootman - WaarBenJij.nu Dag Thailand... - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Evy Strootman - WaarBenJij.nu

Dag Thailand...

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

18 April 2014 | Thailand, Ko Tao

Lieve volgers,

Het grote avontuur zit er op. Na nog een paar dagen zon, lekker eten en drinken, snorkelen, zwemmen en vooral genieten zit ik nu aan mijn laatste ontbijtje op Koh Tao. De boot vertrekt over (hopelijk) een uur. Na de boot volgt een lange busrit naar Bangkok, waar ik vannacht om 1:50 de lucht in ga.

Zoals voorspeld zijn de weken voorbij gevlogen, maar nu is het ook weer tijd om te gaan. Lieve iedereen, heel erg bedankt voor de tientallen reacties en berichtjes, mede dankzij jullie heb ik me geen minuut alleen gevoeld én het maakt het afscheid nemen van dit mooie land een stuk minder zwaar, wetende dat er thuis hele lieve mensen op me wachten. Het was fantastisch!

Liefs en tot snel,
Evy

  • 18 April 2014 - 08:21

    Tinet:

    Hele goeie reis Eve! Thanks voor je mooie, grappige, stoere verhalen!
    Xx

  • 18 April 2014 - 09:41

    Dian:

    Eef! Een heeeeele goeie reis! Kijk uit naar je foto's en live verslagen!!
    Tot heel snel! X

  • 18 April 2014 - 19:53

    Monique:

    He lieve eef,

    Wat hebben we het toch leuk gehad, en vooral, wat hebben we toch gave dingen gedaan en gezien! Een ervaring die ze van jou niet meer gaan afpakken en waarvan je nog heeel lang kan nagenieten!

    Heel veel plezier tijdens het thuis komen. Geniet vam het feit dat je eindelijk de leuke dingen weer kan doen die je zo graag doet, en de lieve mensen om je heen weer ziet. En natuurlijk, geen kakkerlakken! Feeest!

    Bedankt voor alles, dankzij jou is ook mijn Thailand avontuur zoals het is, en het was fantastisch!

    Tot ziens!
    Heel veel liefs en een dikke kus,
    Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 9673

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 04 Augustus 2014

Solar Weekend

22 Maart 2014 - 19 April 2014

4 weken Thailand

Landen bezocht: