Nog weinig Solar gezien... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Evy Strootman - WaarBenJij.nu Nog weinig Solar gezien... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Evy Strootman - WaarBenJij.nu

Nog weinig Solar gezien...

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

31 Juli 2014 | Nederland, Roermond

Vorige week heb ik bij een verjaardag geroepen dat ik, om het voor mezelf leuk (nog leuker?) te maken, wel weer een blog zou bijhouden. We kwamen er namelijk achter dat we echt back to basic zouden gaan op Solar 2014; tenten, luchtbedden, geen stroom, douchen met munten.. Best heftig voor iemand die nog nooit, buiten Decibel, op een festival als Solar geweest is. En ook best heftig voor de Parisjes onder ons. Hoe vaak ik dat niet gehoord heb de afgelopen dagen... Hoe het er echt aan toe gaat weet ik nu nog niet, we staan op dit moment nog in de rij. Al ruim anderhalf uur. In 30 graden. Een meisje naast ons ging al bijna neer, maar omdat we met zijn zevenenveertigen op een vierkante meter staan kon ze eigenlijk niet vallen. Voordeel; iedereen heeft wel water, dextro of een parasolletje in de aanbieding. Ook ik werd een beetje duizelig, maar omdat we toch om de vijf minuten een meter opschuiven is de berm in de schaduw een prima optie. Oh ja, we hebben nog niet eens alles bij ons. We moeten nog een keer terug voor de laatste slaapzakken, boodschappen en andere overbodige zooi. Dat stellen we maar uit tot vanavond... Gelukkig heb ik wel mijn gloednieuwe stoeltje bij (klaptemuit), voor 6 euro bij de Kruidvat gescoord!

  • 31 Juli 2014 - 16:14

    Sanne:

    Haha, succes meiden!

  • 31 Juli 2014 - 16:34

    Pa:

    Gisteravond heb ik nog een clubje mensen gezien die ook niet echt goed zijn begonnen...Succes en sterkte met het wachten! gr Pa

  • 31 Juli 2014 - 19:13

    Linda:

    Klaptumuit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 9668

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 04 Augustus 2014

Solar Weekend

22 Maart 2014 - 19 April 2014

4 weken Thailand

Landen bezocht: